
Een mogelijke verklaring hiervoor is dat, heel apart, dit shirt in de nek een labeltje heeft dat alleen Adidas heeft. Erima dat in de seizoenen hiervoor én na wel erop stond ontbreekt. Dit benadrukt maar weer eens de rotzooi die de club er van maakt in deze periode qua voetbalshirts. Supporters zeggen anno 2016 nog wel eens dat Feyenoord een amateuristische club is, maar zo erg als het in het seizoen 1980 was is het ogenschijnlijk in elk geval niet meer!
Feyenoord selectie 1980 – 1981 met verschillende shirts
Op de foto Feyenoord – Roda, 13 mei 1979 (2-1). Twee Feyenoorders in actie in twee verschillende shirts!
Detailfoto’s van dit Feyenoord shirt
Wederom een prachtige baumwol/katoen en polyester shirt van Adidas. Zoals gezegd met bijzondere mouwen. De details zijn hetzelfde als de andere thuisshirts op het Adidas labeltje na. Genoeg tekst. Kijk én geniet!














